Nousun virtuaalitunnit

Julkaisemme uudet online-tunnit joka maanantai ja torstai!

Yläkroppatreeni (45min). Tämä treeni keskittyy ylävartalon ja keskivartalon lihaksiin. Nappaa mukaan käsipainot tai vaikka vesipullot, niin saat treeniin lisää tehoa. Harjoitus sisältää lämmittelyn ja treeniosuuden.

Core workout in English (30min). Effective and quick core workout with seven basic exercises. Enjoy!

Niska-hartia taukojumppa (10min). Tämän taukojumpan voit suorittaa työpäivän ohessa. Tarvitset vain tuolin ja hieman tilaa.
Tauko auttaa jaksamaan päivää tehokkaammin!

Lempeästi lisää liikkuvuutta (30min). Tämä puolituntinen avaa lempeästi koko kropan ja antaa lisää liikkuvuutta keholle.
Harjoitus sopii kaikille.

Kuminauhatreeni (30min). Lämmittele kroppa valmiiksi ja nappaa kuminauha mukaan treeniin.
Harjoitus keskittyy alavartaloon. Nauti poltteesta!

Dynaaminen flow-jooga (50min). Tämä harjoitus sopii sinulle, joka kaipaat joogatunnilta hieman enemmän liikettä. Tunti keskittyy aurinkotervehdyksiin ja soturi-asanoihin. Välineeksi tarvitset joogablokit tai vaikka kahvipaketin ja jumppamaton.

Tabata (30min). Helppo ja vauhdikas treeni oman kehonpainolla. Syke nousee ja hiki virtaa – hauskaa treeniä!

ReisiVatsaPakara – poltetta keski -ja alakropalle (30min). Tunti sisältää alkulämmittelyn ja treeniosuuden. Tarvitset apuvälineeksi kuminauhan. Voit tehdä harjoituksen myös oman kehonpainolla tai voit napata lisäpainoksi vaikka kahvakuulan – haasta oman tasosi mukaan!

Kahvakuula / Kettlebell workout in english (50min). This kettlebell class includes the warm up and training session.
You may choose to use one or two different kettlebell weights.

Kehonhuolto keppiä apuna käyttäen (25min). Ellei sinulta löydy kotoa keppiä, käy sen tilalle esimerkiksi jääkiekkomaila tai harjanvarsi.
Tällä jumpalla saat koko kropan vetreäksi!

Patteriharjoitus oman kehonpainolla (35min). Voit käyttää apuvälineenä sohvaa tai tuolia. Lämmittele alkuun, laita lempimusiikkisi soimaan ja nauti treenistä! Voit käyttää halutessasi kotonasi löytyviä lisäpainoja, kuten kahvakuulaa, niin saat treenistä vielä tehokkaamman!

Body 30min – koko kropan lihaskuntotunti oman kehonpainolla. Haasta oman tasosi mukaan.
Tunti sisältää alkulämmittelyn ja treeniosuuden liikepareina.

Stressiä lievittävä Yin-jooga 30min. Tunnilla keskitytään mielen rauhoittumiseen ja asanat suoritetaan rauhalliseen tahtiin. Voit käyttää apuvälineenä huopaa tai joogablokkeja (tyynyt käyvät myös). Harjoitus onnistuu mainiosti myös ilman välineitä. Nauti harjoituksesta!

Kehonhuolto lattiatasolla ja pallohieronta 30min. Lempeästi avaava harjoitus yläkropalle ja lantion alueelle.
Tarvitset maton tai muun alustan sekä faskia -tai tennispallon.

Helppo ja nopea kehonpainotreeni, jolla saat sykkeen nousemaan.
Lämmittele omatoimisesti ennen harjoituksen alkua ja laita mieleisesi treenimusiikki soimaan. Hikistä treeniä!

FasciaMethod on suomalaisten fysioterapeuttien kehittämä kehonhuoltomenetelmä. FasciaMe-konseptissa yhdistyvät myofaskiaalinen liikkuvuusharjoittelu, dynaaminen täsmävenyttely kireille lihaksille ja liikehallintaharjoittelu. FasciaMe soveltuu kaikille, jotka haluavat parantaa suorituskykyään tehokkaasti ja edistää hyvinvointiaan.